Saturday, May 31, 2008

Hari-hari terakhir di Wad....29hb Mei 2008 Khamis..




Assalamualaikum......
Khamis 29 Mei, genap genap 4 hari aku tinggal kat wad nih.. hari nih aku boleh 'packing barang untuk berangkat pulang ke rumah mertua aku kat THAF (Taman Haji Abdullah Fahim) di Kepala Batas, Pulau Pinang.....

Sedih aku nak tinggalkan sofa yang jadi peneman aku selama 3 malam merekok atas sofa nih....Aku dah selesaikan segala kos pembayaran hmm lega...tak yah pikiaq lagi pasai duit...
Pagi kak nangsi mai awai sungguh..sambil tolong sama packing kemas barang-2...selepas tu adik ipar aku Anida (cikda) mai turut sama membantu....dekat pukoi 9.30 aku nak keluar tapi aku dapat calling dari kak salmi dia on da way mai sini..so aku terpaksa tunggu la sebab orang nak mai ziarah lagi.. Sedih mmg sedih tak tau aku nak cakap mungkin terlalu lama duduk kat sini...tambahan pulak kak nangsi terlampau banyak membantu sepanjang aku tinggal kat wad Dr Zainol...mana taknya siang pagi petang malam..selalu mai berteman..aku hargai semua nih...hanya tuhan yang membalas jasa kak nangsi....Terima Kasih...
Hari last masa kak nangi pegang bayi air mata dia mengalir sebab terlampau tersentuh sangat nak tinggalkan Shafieyah Aisah..drama sedih nih aku perasan selepas aku baru saja selesai urusan kat kaunter ambik dokumen-2 penting untuk baby...bini aku pon turut sedih.. sempat time nih aku berposing maut bersama baby aku dengan isteri aku.....kak nagnsi pon tak lepas peluang di snap habih-2an gambag kenangan Shafieya Aisha......



Hari terakhir puteri aku pulang ke rumah..... nek kete waja wan sudin dia...kui..kuii.kuii

No comments: