Saturday, May 31, 2008

Panik dapat anak perempuan....wakakaka!!!


Sambil aku dok tunggu bini aku bersalin...perasan gundah gulana menyelubungi diri ini... mana tak nya nih la kali pertama aku nak bergelar abah....pagi tuh yang turut sama dengan aku menanti kelahiran adalah mak,ayah,mak mertua,adik ipar,kak nangsi,abang shahriil dan isteri dia......

Kata nurse dan matron kat situ jangakamasa kelahiran adalah selama 45 minit ja..start tadi 9.oo am...aku tunggu la menanti jam 9.45am time tuh la kot anak aku keluar....tup....tupp nurse dalam tuh panggil "husband Azlina tak mau masuk tengok baby ka?" tersentot aku.... gulp!!! erkkkkk jam baru 9.10am... memola mak dan mak mertua aku nak masuk tapi tak dapat kebenaran la...hehehe.. aku pon dengan bangga dan berdegup jgk la nak masuk tengok kat dalam..... Plingggggggggggg....... suprise!!!!!!!!! Alhamdulilah aku ditemukan buat kali pertama dalam muka bumi ini baby yang sihat cukup sifat......seronok bukan kepalang lagi aku...aku belek la tapiiiii...... erkkkkkkk aku panik seketika baby aku tak da KELAKIAN heheh..tak la maksud aku sebenarnya baby boy...sebab ramalan semua orang kata baby dalam kandungan lelaki..aku pon stanby selama nih nama anak lelaki...tapi nih perempuan erkkkkkkkk.... gundah lagi.. mampus aku nama anak pmpuan aku tak prepare.........hmmm kena cari ilham la

No comments: