Saturday, May 31, 2008

Terima Kasih Daun Keladi...kepada yang datang ziarah baby..



Aku nak ambil kesempatan dalam blog nih kepada yang sudi ziarah isteri aku dengan baby kat Dr Zainol.....ramai yang mai.. kengkawan sekerja dari bank persatuan Azhari dan isteri Yati,Kak Rosma bersama anak-2,Kak Salmi n sekeluarga... Ahli keluarga sebelah aku yang mai Maklang Sopiah,paklang mad,Ika,Lon,Chujah,Mak chanq Pishah,Maksu Ina,Alia dan Amer anak lon...

Keluarga sebelah isteri yang mai...Maksu,awie,Nurul Izzah,Pijan,Mak Tam dan Pak teh Am..

Tak lupa jugak kawan-kawan mak mertua aku pon turut meluangkan masa jenguk cucu kawan-kawan..




Aku ucap terima kasih kepada yang hadir bagi hadiah dagi saguhati la...kehadiran semua amatlah dialu-alukan dan di akhiri dengan ucapan terima kasih.......

No comments: