Sunday, June 1, 2008

Shafieya Aisha dimandikan Mak Tam....


Mak Tam mandikan Shafieya Aisha
Segala urusan mandi tiap-2 pagi Shafieya Aisha aku dan mertua aku serahkan tanggunjawab ini kepada Mak Tam (adik mak mertua aku).....Kekadang aku atau Cik da dia pi ambik mak tam dan kekadang mak tam mai sekali membonceng motor dengan Pak tam..

Tiap-2 pagi dari mandi sampai la ke persiapan baju semua diuruskan mak tam...dari segi pengalam mmg la aku tengok mak tam nih cekap kendalikan baby newborn nihhhh... kalau aku mau terkehel leher baby nih....hehhe...Aku pon mempelajari sebenarnya cara pengurusan mandi dengan cara yang betul oleh mak tam..kira mak tam nih macam bidan terjun jugak la...ikut cerita mak tam nih ditangannya saja banyak dah tangan di asuh...dari pakteh am dengan paksu ein...semua hasil sentuhan mak tam...banyak jugak ilmu yang dapat aku pelajari dari kelas mak tam nih.... hehehhehe
Bagi aku la ini pon salah satu tanggunjawab sosial mak tam terhadap aku sekeluarga.... terima kasih mak tam... Nanti saya cari la buah tangan untuk mak tam.....besar ooo kerja munri nih dan aku amatlah hargai segalanya....

Puteriku Shafieya Aisha udah siap mandi siap pakai baju dengan wangi-wangian...

No comments: